ILMU GHAIB


ILMU UNTUK MENGELAK ORANG TARIK KERETA   
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Seperti tajuk yang diatas, ilmu ini juga adalah yang diminta oleh pengunjung-pengunjung dalam web saya ini. Ilmu ini perlulah dibuat secara berterusan atau secara istaqomah ianya merupakan doa bertujuan supaya kereta atau kenderaan tidak dapat dilihat dengan mata kasar manusia.
Ilmu ini bukan hendak untuk mengelakan lari daripada hutang. Cuma pada masa-masa tertentu kita tidak mempunyai wang yang cukup untuk membayar hutang kereta (loan kereta) akan tetapi didalam hati kita mempunyai niat ingin membayar hutang kereta tersebut setelah mempunyai wang yang cukup untuk membayarnya.
Selain daripada itu khasiat yang lain insyallah jika ada dibeban oleh hutang dan orang yang memberi hutang mengugut atau ingin niat ingin mencederakan maka insyaalah orang itu tidak dapat berbuat demikian. Serta banyak kelebihannya jika anda beramal dengan ilmu ini tetapi sekali lagi ilmu ini perlu dilakukan secara berterusan bukan sekali amal sahaja insyallah ia akan membuahkan hasil.


RAHSIA SURAH AL-IKHLAS

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Surah al-ikhlas mempunyai khadam bernama Abdul Wahid. Khadam ini merupakan mahluk ghaib yang datangnya mendadak secara tiba-tiba jika anda mengamal surah al-ikhlas. Anda boleh meminta apa sahaja pada khadam ini. Insyallah apa yang anda minta akan ditunaikan dan dipenuhi dengan segera.

Akan tetapi perlu diingat bahawa janganlah anda meminta ke jalan kejahatan buruk padahnya mintalah yang baik-baik insyallah akan ditunaikan. Jika ada sebarang masalah seperti hutang, ingin mencari orang yang hilang dan sebagainya jika datang Abdul Wahid itu mintalah jalan-jalan untuk menyelesaikan masalah yang anda hadapi. Akan tetapi saya menasihatkan supaya Jangan meminta yang perkara-perkara ke jalan ke maksiatan ataupun wang ringgit atau untuk menghacurkan individu-individu tertentu. Hukum alam minta baik jadinya baik minta jahat jadinya hajat. Segala kemuskilan insyaalah akan terjawab.

EMPAT KEAJAIBAN BESAR

ILMU INI JUGA MENGANDUNGI FAEDAH YANG BESAR SEKALI DENGAN MENULIS AYAT INI PADA LEMBARAN KERTAS PUTIH BERSIH DENGAN TULISAN YANG BETUL DAN TEPAT.
FAEDAH ADALAH SEPERTI:
1. Apabila dibawa oleh orang janda ataupun duda, akan segera  mendapat jodoh
2. Apabila dibawa oleh orang yang suka lupa ataupun pelupa akan menjadi mudah ingat
3. Apabila dibawa oleh orang sakit, akan segera pulih atau sembuh
4. Apabila dibawa oleh orang yang serba kekurangan akan segera cukup/kaya
Hal tersebut diatas merupakan kehendak Allah swt, apabila allah telah menghendaki, pasti hal tersebut akan menjadi kenyataan. Perlu dingat bahawa ayat yang akan saya berikan merupa ayat suci al-quran maka perlu dijaga dengan baik tidak boleh dibawa ke tandas.

ILMU GHAIB

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,
Ilmu ini sangat berguna kepada saudara-saudari. Baru-baru ini ada hamba allah yang menghadapi hutang yang sangat meruncing dimana orang yang memberi hutang dengan niat ingin mencederakannya saya telah memberi ilmu ini kepada beliau untuk dimanfaat dan di amalkan walaupun orang yang memberi hutang itu berada dipesekitaran akan tetapi beliau seperti tidak kelihatan.
Banyak lagi kelebihan dengan ilmu ini bukan sahaja untuk individu yang mengalami masalah hutang banyak lagi kegunaannya seperti orang yang ingin membuli, menyeksa, orang ingin tarik anda tidak dapat melihat kenderaan anda dan banyak lagi kegunaannya. Amalan ilmu ini mudah sahaja bagi mereka yang rajin dan sukar bagi mereka yang malas.